"Urmarim cu foarte mare atentie ceea ce se intampla pe zona de antreprenoriat din Romania, desi s-ar putea spune ca nu se leaga direct de segmentul nostru principal de interes, si anume corporate. Sunt doua motive pentru care interactionam si ne intereseaza partea de antreprenoriat: o data pentru ca sunt clientii nostri sau viitorii nostri clienti si genul de oferta pe care o avem trebuie sa le raspunda nevoilor lor. Avem produse de grup, de companie, care sunt facute special pentru companii mici / antreprenori si in al doilea rand, deoarece sunt resursa cu care trebuie sa lucram tot mai des pentru a oferi o experienta completa clientilor", spune Emilia Bunea (foto).

In opinia sa, modelul in care un proprietar de firma lucreaza doar tu cu angajatii sai este deja depasit. "In momentul in care vorbim despre outsourcing, partea cu care poti lucra cel mai creativ, deoarece discutam de inovatie, este partea de antreprenoriat. Urmaresc in mod foarte atent ceea ce se intampla pe partea de antrepenoriat, de la ceea ce numim start-up si inclusiv feedback. In Romania, vad o accelerare foarte frumoasa pe segmentul start-up, in Bucuresti, in Cluj, dar incep sa se miste lucrurile foarte bine si in Iasi sau Timisoara. Exista un numar foarte mare de initiative, mai ales in IT&C si apar deja din ce in ce mai multe acceleratoare de afaceri", considera managerul Metropolitan Life.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont