Companiile de asigurari, atat cu capital romanesc cat si cele straine, sunt nemultumite de plafonarea tarifelor pe RCA, in timp ce brokerii de asigurari acuza faptul ca li s-au redus comisioanele, in consecinta. Daca ati urmarit titlurile stirilor din ultima perioada, veti observa ca, pe de alta parte, transportatorii rutieri, nu sunt nici acum multumiti, dupa ce tarifele politelor RCA adresate lor au fost limitate in jurul a 7.500 de lei, desi in unele cazuri, sumele au fost reduse de pana la doua sau chiar de trei ori. De ce? Pentru ca Astra Asigurari, companie cu capital romanesc si "perla asigurarilor", asa cum o numea Dan Adamescu, practica tarife RCA pentru transportatori la jumatatea plafonului mentionat. Carpatica Asig nu sarea nici ea prea departe.

Transportatorii au dreptate, insa, intr-o privinta. Este de neconceput pentru un business-plan sa platesti dublu sau triplu in numai cateva luni pentru polita de asigurare RCA, doar pentru ca asiguratorul tau "preferat" a intrat in faliment. Acum, este cunoscut faptul in piata de asigurari ca Astra Asigurari avea o felie mare, daca nu foarte mare din plaja de clienti transportatori rutieri pe RCA. Vom vedea insa si cum reusea Astra Asigurari sa isi acopere costurile cu rezervele si eventual cu reasigurarea in urma subscrierii acestor polite RCA.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont