Cele sase magazine vor fi situate in principalele orase ale tarii, obiectivul companiei fiind de a avea o acoperire nationala: “Vrem sa fim prezenti in toate orasele mari, de minimum 100.000 de locuitori. Printre orasele vizate se numara, spre exemplu, Timisoara, Oradea si Targu Mures, insa analizam cu atentie orice propunere venita din partea oricarui dezvoltator de mall-uri”, spune Klaus Reisenauer, fondatorul Profihairshop.

De asemenea, retailerul intentioneaza sa se extinda si in strainatate, in tarile vecine precum Serbia sau Bulgaria: “Am inceput deja sa studiem piata. Profihairshop este un brand de nisa care nu este prezent in multe tari vecine. Momentan insa ne dorim sa ne focusam pe extinderea brandului in cat mai multe orase din Romania, acesta fiind principalul nostru obiectiv”, mai spune acesta.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont