"Este destul de dificil de aplicat principiile Black Friday pe piata imobiliara, in primul rand pentru ca acest concept se bazeaza, desi nu exclusiv, pe discounturi mari aplicate unor produse ce stau pe stoc. Practic reprezinta o mare campanie de destocare, ce se potriveste de minune retailului. Pe piata imobiliara vorbim de apartamente impartite, in functie de modul de vanzare, in mai multe segmente", spune Daniel Crainic (foto), head of marketing & communications Imobiliare.ro.

El arata ca apartamentele de la proprietari persoane fizice, cu o cota semnificativa de piata, sunt cel mai putin pretabile unei abordari de tipul Black Friday. "De regula, pentru un proprietar, apartamentul sau casa scoasa la vanzare este singura lui proprietate, iar obiectivul sau nu este sa o vanda la orice pret, ci sa faca o afacere buna pentru el", mentioneaza Daniel Crainic.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont