"Am reusit sa crestem ca Praslea si sa ajungem la o cota de piata, cel putin in zona de tranzactii, de aproape 20% (...). Cum am ajuns aici? Inovatia cred ca a jucat un rol principal in ceea ce am facut. (…) Ceea ce cred ca este mai important decat inovatia este ca am reusit sa ne facem clientii sa utilizeze aceste inovatii. Am reusit sa facem un milion de clienti sa vina la noi sa foloseasca SelfBank-ul in operatiunile de zi cu zi, sa foloseasca online banking la fel, pentru operatiunile de zi cu zi, si sa nu ceara neaparat un casier pentru aceste tranzactii", a declarat Stefan Radu, director - head of retail business area la ING Bank.

ING Bank Romania se situeaza in sistemul bancar pe pozitia a saptea in functie de valoarea activelor, calculata la nivelul anului 2015.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont