Daca in 2013 retailul modern insemna pe plan local o retea de 1.061 de magazine, anul trecut numarul acestor magazine a crescut pana la 1.755. La polul opus insa, retailul traditional a pierdut aproape 8.000 de locatii, ajungand in 2015 la 81.412 magazine.

Astfel, potrivit unui studiu realizat de Nielsen si prezentat in cadrul Trade Round Table, eveniment organizat de Progresiv, dinamica cea mai mare pe zona comertului modern revine supermarketurilor, numarul acestora crescand cu 11% pana la 1.148 magazine in 2015 comparativ cu 2014. A crescut si numarul discounterilor, cu 5%, pana la 373 de magazine, dar si a hypermarketurilor, cu 4%, pana la 184 de locatii.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont