Clientii Altex&Media Galaxy petrec in medie cinci minute pe site, iar valoarea aproximativa a unei comenzi este de 80-90 euro, cifre care vor creste anul viitor, spune Ovidiu Ababei, online manager Altex si Media Galaxy.

“Generatia Y este una mult mai dificila, trebuie sa fii in contact cu ea, sa fii pe canalele unde ea este activa, Facebook reprezinta unul din canalele pe care ei il folosesc foarte mult. 40% dintre utilizatorii de Facebook asteapta un raspuns la un comentariu lasat pe pagina unei companii in maxim 12 ore. Incercam sa ii fidelizam prin comunicarea produselor pe canalale pe care ei sunt prezenti tot timpul. Avem alocata o echipa destul de mare pe partea de social media”, spune Ovidiu Ababei.

Anul viitor retailerul isi propune sa mareasca timpul petrecut pe site si implicit bugetul alocat per comanda. In prezent, clientii aloca 5 minute unei vizite pe site si un buget mediu de 80-90 euro per comanda.

“Anul viitor timpul va creste, lucram la dezvoltarea de continut si vrem sa venim cu ceva nou in privinta experienta in site. Vrem sa mergem mai aproape spre generatia Z, care vrea mai mult content video decat sa citeasca”, mai afirma Ababei.

Anul acesta, prin extinderea retelei de magazine Altex si Media Galaxy, compania a crescut cu peste 1.000 de angajati noi, in prezent, numarand peste 3.000 de salariati. Altex Romania are o retea de 113 magazine Altex si Media Galaxy aflate in cele mai importante orase din tara si magazinele online.

Citeste si:
Prima zi de Retail Arena: tendintele si obstacolele din industrie
Prima zi de Retail Arena:...

Altex a anuntat ca vanzarile din acest vor fi cele mai bune din istoria companiei, depasind nivelurile de varf atinse in 2008 si 2015, in conditiile in care primul semestru vanzarile au crescut intr-un ritm mai mare decat cel al pietei de retail, de 15%. Liderul pietei de retail offline din Romania a obtinut anul trecut venituri totale de 1,97 miliarde lei (438 milioane euro), in crestere cu 30,5% fata de 2015, cand au fost inregistrate venituri totale de 1,51 miliarde lei (340 milioane euro), potrivit datelor trimise la Ministerul Finantelor. Din punctul de vedere al afacerilor, anul trecut a fost similar cu 2008, fiind cei mai buni ani din istoria companiei.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Economie »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Roland Berger: Cum vor evolua vanzarile din retail in urmatorii ani