“Generatia Y este una mult mai dificila, trebuie sa fii in contact cu ea, sa fii pe canalele unde ea este activa, Facebook reprezinta unul din canalele pe care ei il folosesc foarte mult. 40% dintre utilizatorii de Facebook asteapta un raspuns la un comentariu lasat pe pagina unei companii in maxim 12 ore. Incercam sa ii fidelizam prin comunicarea produselor pe canalale pe care ei sunt prezenti tot timpul. Avem alocata o echipa destul de mare pe partea de social media”, spune Ovidiu Ababei.

Anul viitor retailerul isi propune sa mareasca timpul petrecut pe site si implicit bugetul alocat per comanda. In prezent, clientii aloca 5 minute unei vizite pe site si un buget mediu de 80-90 euro per comanda.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont