Exista, asadar, doua perspective: "Perspectiva consumatorului final, respectiv, persoana pagubita - persoana a carei viata / familie poate fi distrusa din vina unui sofer imprudent, iar interesul acesteia nu este tariful in sine, ci capacitatea financiara a companiei care a incheiat asigurarea RCA de a-i acoperi daunele. Asta inseamna ca respectiva companie de asigurare sa detina rezerve suficiente, rezerve care se fac avand la baza prime de asigurare calculate in baza modelelor statistice si actuariale complexe, ce iau in considerare comportamentul in trafic al diferitelor segmente de clienti", spun reprezentantii Allianz-Tiriac Asigurari.

Asa cum stim deja, exista diferente semnificative intre diferitele segmente de clienti, nu doar persoane fizice versus persoane juridice, dar si in interiorul unor segmente predefinite; de exemplu: tineri versus persoane mature, cu experienta in condus, respectiv companii ce au obiecte de activitate diferite.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont