„Primul semestru din 2016 a inregistrat venituri sub targetul propus de noi, de 100.000 euro, insa am recuperat pe parcursul anului si in octombrie am atins cifra de afaceri propusa pentru anul 2016 - 550.000 euro. In septembrie am refuzat un proiect de 40.000 euro pentru ca nu se incadra strategia noastra si am decis ca este mai sanatos pentru companie si echipa sa ne focusam pe proiecte inovative si produsul propriu decat sa investim timp si efort intr-un proiect care nu indeplinea cerintele din criteriile de prescoring”, spune Georgiana Dragomir.

Comparativ cu anii anteriori, 2016 este un an foarte bun pentru agentia de digital. Daca in 2014, cifra de afaceri a Grapefruit a fost de 442.000 euro, in 2015 aceasta a scazut la 380.000 euro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont