Drept urmare, "avem impreuna o mare responsabilitate de informare si educatie financiara. Prin contrast, intr-o piata dezvoltata, precum Statele Unite, fiecare a crescut cu asigurari in familie si in istoria familiei: de exemplu, in aprilie 1912 Metropolitan Life isi transforma sediul in centru de suport pentru familiile persoanelor imbarcate pe Titanic; in septembrie 2001, dupa atacul terorist, noi am fost printre primele companii care au sarit in ajutorul celor care au cerut sa beneficieze de politele de asigurare", arata Emilia Bunea (foto).

In opinia sa, in Romania, educatia financiara se contureaza destul de tarziu in viata fiecarui individ. "Sunt foarte multi tineri care ajung la varsta adulta si intampina probleme in gestionarea resurselor proprii, in mare parte datorita lipsei unor informatii financiare. Noi continuam sa investim in educatia financiara a consumatorilor romani si facem tot posibilul sa explicam rolul asigurarilor in viata lor", mai spune seful Metropolitan Life.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont