"In primul rand, orice client primeste fara probleme despagubirile incluse in contract atunci cand evenimentele pentru care s-a solicitat plata despagubirii sunt acoperite de asigurare. In alte cuvinte, un motiv pentru care o companie refuza acordarea unei despagubiri este atunci cand evenimentul solicitat nu este acoperit de asigurare. De exemplu, clientul solicita despagubire pentru o spitalizare, iar polita sa acopera doar chirurgie. In al doilea rand, este foarte important ca polita de asigurare sa fie in vigoare si sa fie achitata la zi. Spre exemplu, nu se plateste o despagubire atunci cand polita nu a fost achitata pentru perioada in care s-a produs evenimentul asigurat", spune Emilia Bunea (foto).

Seful Metropolitan Life subliniaza, de asemenea, importanta disponibilitatii documentelor medicale necesare pentru plata despagubirii. "Intervalul de timp in care putem plati o despagubire depinde de momentul in care clientul ne pune la dispozitie documentatia necesara dosarului de despagubire, daca documentele trimise de catre asigurat sunt in regula si dosarul este complet. Nu se platesc despagubiri atunci cand documentele trimise pentru despagubire au suspiciune de frauda, caz in care se investigheaza in detaliu si este posibil sa se incheie asigurarea, fara plata unei sume catre asigurat".

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont