“Anul acesta a fost mai bun ca 2015, am reusit sa pastram o crestere de pana la 15%, dar este din ce in ce mai greu sa cresti pe o piata matura, plina de competitori”, spune Alin Copindeanu, co-fondatorul si CEO-ul Tudor Tailor.

Brandul romanesc detine in prezent trei magazine in Romania, in Bucuresti, in hotelul Ramada Cluj si unul stradal in Timisoara. Peste 60% dintre vanzari au loc in magazinul din zona Floreasca, Bucuresti, inaugurat la sfarsitul anului trecut, in urma unei investitii de 150.000 de euro. Deschiderea acestui magazin, de altfel flagship-ul Tudor Tailor, a amanat extinderea internationala vizata de cei doi antreprenori inca de la inceputul anului 2016.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont