Dezvoltarile de profil au loc si datorita numarului tot mai mare al chiriasilor care isi doresc sa isi extinda activitatea si in alte regiuni ale tarii, Romania fiind o piata foarte interesanta pentru retailerii internationali.

„Cresterea consumului din ultimii doi ani s-a reflectat direct in cifrele de afaceri ale retailerilor deja prezenti in Romania, iar succesul acestora este un foarte bun reper pentru cei care se uita sa intre in viitorul apropiat pe piata noastra. Piata de moda are in continuare un potential bun, in special pentru brandurile destinate consumatorilor cu venituri medii, atat in Bucuresti cat si in orasele principale din tara. pe langa proiectele anuntate deja in Brasov, Timisoara si Cluj-Napoca, din punctul nostru de vedere nu mai este loc de noi centre comerciale traditionale, data fiind puterea de cumparare din aceste orase. Cu toate acestea, o parte din aceste orase ar mai putea sustine noi dezvoltari pe segmentul de parcuri de retail”, a declarat Daniela Popescu (foto mai jos), senior associate retail agency in cadrul companiei de consultanta imobiliara Colliers.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont