"Din punct de vedere tehnic noi suntem cam gata. Am facut testele de Q&A si testele pe server, ca sa nu avem surprize (…) Deci tehnic stam bine. Mai avem provocarea cu editarea produselor din cele 42 de centre (ale ANAF, n.r.) in care am instruit personalul ANAF sa lucreze autonom. Am considerat ca este mai eficient. In sensul asta, pentru fiecare dintre ei am facut conturi de editori de produse, le-am facut instructajul – mai multe webinarii si tutoriale video pe care sa le poata folosi in orice moment si in fieare zi se incarca produse. Aici trebuie sa avem o masa minima critica pentru a putea lansa, dar inca mai asteptam, oarecum, unda verde", a declarat pentru wall-street.ro Sandu Babasan, country manager Blugento.

Blugento, o firma din Cluj-Napoca specializata in dezvoltare de solutii de comert electronic, dezvolta gratuit magazinul online pentru ANAF.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont