Anul trecut, Total PR a avut o cifra de afaceri de 550.000 de euro, iar pentru anul in curs fondatorul agentiei estimeaza un nivel asemanator, cu o usoara crestere, cifra de afaceri tinzand spre pragul de 600.000 de euro. In schimb, chiar daca in termeni de vanzari agentia nu a inregistrat mari cresteri, profitul companiei reprezinta aproape o treime din afacerile Total PR.

“Nu conteaza cat de mare este cifra de afaceri, ci cat de profitabil esti. Cifra noastra de afaceri este compusa din fee-uri, nu din diverse intermedieri, asa cum se practica in piata. Este extrem de usor sa convingi un client sa treaca prin tine partea lor de PR sau publicitate, cu un comision desigur, si automat sa ai o crestere exponentiala”, considera Cosmin Mares.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont