Evaluata la peste 3,5 miliarde de euro, conform datelor din 2015, piata romaneasca de fashion este estimata a creste cu 20-30% in 2016 fata de anul anterior. Evolutia din acest an este cu mult peste nivelul din 2015, cand cifrele de afaceri ale marilor retaileri de fashion au crescut cu o medie de 12% fata de 2014, potrivit unei analize publicate de CBRE Research, desi unii jucatori au inregistrat volume de vanzari mai mari cu pana la 20% comparativ cu 2015, conform datelor Colliers International.

Anul 2016 a fost marcat de numeroasele intrari ale brandurilor internationale pe piata romaneasca. Printre acesta se numara atat branduri ale unor jucatori deja existenti in Romania, precum COS, brandul de lux al grupului suedez H&M, sau Tezyo al grupului Otter, Tezenis -apartinand grupului Calzedonia, dar si intrari ale retailor straini. Printre cele mai sonore nume sunt Forever 21, Lanidor, Lynne, Tati, Boggi, Tally Weijl sau Cerutti.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont