Daca in primii ani de la lansarea din 2008, magazinul online reusea sa-si dubleze cifra de afaceri in fiecare an, in ultima perioada cresterea consemnata de business-ul timisorean a fost intre 10-15%. Anul trecut, Starshiners a vandut articole de imbracaminte in valoare de 2,5 milioane de euro, iar pentru anul in curs fondatorul estimeaza o cifra de afaceri similara, poate putin in scadere, din cauza investitiilor pe care brandul le-a avut de-a lungul anului.

Este vorba despre cele doua magazine fizice, din Timisoara si Oradea, care au necesit o investitie de pana la 300.000 de euro. Vanzarile celor doua magazine de-a lungul anului reprezinta circa 10% din cifra totala de afaceri a Starshiners, magazinul online ramanand principalul motor de crestere.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont