Cum arata strategia de business a IB Cargo pentru anul 2017

Casa de expeditii IB Cargo, infiintata in 2008 de Catalin Putineanu, va lansa anul viitor un serviciu de transport cu trenul Transsiberian, care reduce timpul de tranzit pentru importurile din Asia pentru containerele complete sau de grupaj cu aproximativ 30-40%.

Serviciul se numeste Trans-Siberian Train. Containerele complete si cele de grupaj se urca pe tren din diferite terminale din toata China, le aducem pana in Polonia sau Germania in functie de nevoile clientului, deconsolidam marfa sau punem direct containerul pe camion, iarasi in functie de nevoile clientului si tipul de marfa si o aducem pe roti in Romania. Cu acest serviciu, timpul de tranzit va fi mai mic cu 30-40% fata de transportul pe apa, in functie si de adresa de incarcare din China.

Fabiola Nica, marketing manager IB Cargo

IB Cargo si-a propus o crestere de 15% pentru anul viitor, similara cu cea de anul acesta, cand cifra de afaceri a urcat la 22 de milioane de euro.

Casa de expeditii va continua abordarea de tip one stop shop, prin care nu ofera un simplu serviciu de transport cargo, ci solutii complete croite pe nevoile fiecarui client.

Citeste si:
Predictii 2019: cum va evolua piata imobiliara din Romania
Colliers: Cele mai importante...

In 2017, compania si-a propus sa investeasca in oameni si in sisteme informatice de tip analiza de big data si data mining, pentru ca "doar analizand datele din toate unghiurile poti vedea oportunitatile de dezvoltare si decide directia potrivita".



2016 in cifre – estimare

"Spre deosebire de alti ani, anul acesta am crescut pe segmentul de exporturi de produse pe care nu le exportam in trecut: de exemplu bunuri de larg consum catre Middle East, componente pentru automotive catre Asia si America de Nord", a mai spus managerul.

Piata transporturilor de marfuri

Piata transporturilor de marfuri este evaluata la peste 7 miliarde de euro. "Piata este imprevizibila, in special pe segmentul maritim, unde au fost miscari mari in piata, ca falimetul liniei maritime Hanjin. Volumele de marfa incarcate pe vasele acestei linii, au fost deblocate cu transporturi aeriene dedicate, adica chartere cu marfa fiecarui client", a adaugat Fabiola Nica.

Cu un portofoliu de peste 2.000 de clienti, IB Cargo a asigurat in 2015 importul a aproape 46.000 de tone de marfuri si exportul a peste 17.000 de tone. La nivel national, aproape 500.000 de tone de marfuri au fost transportate prin solutiile IB Cargo.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »



Setari Cookie-uri