Veranda Mall, al doilea cel mai mare proiect comercial livrat in Capitala in cursul anului trecut, se pregateste sa isi intampine clientii cu o serie de investitii noi in mall-ul din cartierul Obor.

Dupa investitia initiala in proiectul comercial din cartierul Obor, care s-a ridicat la peste 60 de milioane de euro, Andrei Pogonaru (foto mai jos), dezvoltatorul mall-ului Veranda planuieste o serie de noi investitii care sa aduca mai aproape de vizitatorii centrului comercial cele mai noi tehnologii din domeniu.

Dupa ce a anuntat ca din acest an va demara negocierile pentru deschiderea unui cinematograf complet digital, tanarul antreprenor roman planuieste sa aduca in centrul comercial si primul cinematograf VR, in incercarea de diversifica oferta de divertisment din centrul comercial cu o suprafata inchiriabila de aproximativ 30.000 mp.

“In Veranda nu avem pana in prezent niciun business propriu de retail. Vom lansa in cursul acestui an primul cinematograf VR din Romania. Vom folosi un spatiu comercial pentru a lansa primul proiect pe aceasta noua zona de entertainment. Viitorul cinematograf VR avea aproximativ 100 mp, la inceput va dispune de 25 de scaune, vor rula 4 filme care vor avea o durata de 30 de minute. Vrem sa ca in prima parte a acestui an sa inauguram conceptul”, a declarat Andrei Pogonaru pentru wall-street.ro.

Potrivit tanarul antreprenor, investitia necesara in dezvoltarea si implementarea conceptului in mall-ul Veranda ar urma sa necesite o investitie ce se va ridica la circa 200.000 de euro.

“Tehnologia de realitate virtuala (VR – engl. “virtual reality”) este extrem de interesanta din perspectiva psihologica. Momentan suntem in plin proces de amenajare a spatiului, am achizitionat echipamentele si incercam sa identificam cel mai potrivit continut atat pentru copiii mici, cat si pentru pasionatii filmelor de groaza", spune Pogonaru.

Proiectul pe care Andrei Pogonaru doreste sa il aduca in Romania a fost introdus pentru prima data de olandezi. TheVRCinema este unul dintre cele mai noi concepte de entertainment la nivel global, infiintat pentru prima data in Amsterdam.

Familia Pogonaru cauta solutii pentru extinderea Veranda Mall: urmeaza cinematograful

Dezvoltatorul Veranda Mall cauta solutii petru extinderea si optimizarea suprafetei comerciale de care dispune, iar un prim pas in aceasta directie ar urma sa vizeze extinderea suprafetei din zona restaurantelor, care, in momentul de fata, este un pic subdimensionata.

“Zona de food-court va fi mai spatioasa si trebuie sa fie mult mai generoasa. Vin mult mai multi clienti in zona restaurantelor decat am estimat si tocmai din acest motiv consideram ca va trebui marit spatiul. Acest lucru ar urma sa fie demarat in momentul in care vremea va deveni mai prietenoasa. In plus, ne dorim foarte mult sa aducem in centrul comercial si un restaurant cu specific chinezesc”, a mai adaugat Andrei Pogonaru.

Tot in ceea ce priveste dezvoltarea mixului de chiriasi, Andrei Pogonaru are in vedere semnarea unor noi contracte cu retaileri din domeniul sportiv, tanarul antreprenor fiind in discutii avansate cu mai multe branduri sportive prezente pe piata locala.

Informatii despre planurile ce ar viza extinderea proiectului comercial circula inca de la deschiderea mall-ului din cartierul Obor, iar o directie in acest sens ar fi legata si de deschiderea zonei de petrecere a timpului liber dedicata cinematografului.

“Am analizat optiunile pe care le avem si am decis ca urmare a unei investitii importante intr-un astfel de proiect ca ar necesara si dezvoltarea unei zone de entertainment, mai precis a unui cinematograf. Planul este ca in cursul anului viitor sa construim in incinta mall-ului un astfel de spatiu, care ar urma sa se intinda pe o suprafata de peste 3.000 mp si care ar urma sa dispuna de 12-14 sali de cinema”, a dat asigurari Andrei Pogonaru.

Centrul comercial Veranda Mall are o suprafata inchiriabila de 30.000 mp si include aproximativ 100 de centre comerciale. Principalele ancore ale centrului comercial sunt hipermarketul Carrefour (7.500 mp) si retailerul de moda H&M (2.200 mp), dispus pe doua etaje.

Printre alti chiriasi care se regasesc in proiectul comercial se numara lantul de magazine TATI, primul din Romania, dar si marci cunoscute precum C&A, LC Waikiki, CCC, Deichmann, Salamander, Jolidon sau Adesgo, carora li se alatura alte nume cunoscute de magazine, asa cum este cazul Sephora, Gerovital, DM, Yves Rocher, Pepco, Optiblu, B&B sau Kitchen Shop.

Zona de restaurante este situata la baza proiectului comercial, printre chiriasii proiectului fiind KFC, Oro Toro, Mesopotamia, Salad Box, Mc Donald’s, precum si multi altii.

Veranda Mall este unul dintre cele mai mari 10 centre comerciale din Bucuresti, in care se mai regasesc nume precum Baneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni, Mega Mall, Promenada, Sun Plaza, Bucuresti Mall si altele.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri