Alin Burcea, proprietarul companiei de turism Paralela 45, spune ca investeste 70.000 de euro in online in acest an, mai exact in modernizarea site-ului si dezvoltarea agentiei online, pentru ca astfel business-ul sau poate creste "usor" si "nelimitat".

Antreprenorul sustine ca investitia in online este cea mai buna strategie pentru a-si creste business-ul intrucat, pe langa faptul ca este o metoda rapida si usoara, pune la vanzare produse turistice pe care agentiile online nu le vand, cum ar fi circuitele si pachetele cu zboruri charter.

Vreau sa vand mai mult online pentru ca astazi exista site-uri de bilete de avion si cazare. Atat. Deci produse simple. Noi putem sa vindem (n.r.: online) produsele noastre, respectiv online putem sa vindem chartere, online putem sa vindem circuite. Vindem, dar nu am un milion. Sunt cateva sute de mii de euro. Online putem sa vindem foarte mult.

- Alin Burcea -

Compania sa, Paralela 45, cu puncte de lucru in intreaga tara, a inregistrat in 2016 o cifra de afaceri de 44 milioane euro, ceea ce o plaseaza printre cele mai mari pe piata, iar pentru 2017 estimeaza o crestere de 10-12%. Insa, aceasta crestere, va fi ajutata atat de vanzarile online, cat si de deschiderea unor noi puncte de lucru in tara.

"O alta zona (n.r: de crestere) este partea de agentie online. Acum avem trei oameni. Cererile vin prin site si prin Facebook si am ajuns sa avem 50-70 de cereri pe zi. Acum trebuie sa terminam un mic soft ca sa stiu cat vindem din 50 de cereri. Pe partea de online se poate creste usor, dar noi trebuie sa avem o rata de conversie de cel putin 50%. Dupa ce ajungem, aici mai vedem noi cum mai crestem, dar daca facem partea cu online-ul, putem sa crestem nelimitat", sustine antreprenorul, care estimeaza ca va investi 70.000 euro anul acesta in modernizarea site-ului si dezvoltarea agentiei online.

Alin Burcea nu a mentionat cat ar putea vinde online intr-un an de acum incolo intrucat ideea este la nivel de test, insa subliniaza ca sunt multe metode de crestere, nu doar prin marirea pretului. Astfel, distributia in agentii revanzatoare, deschiderea de noi puncte de lucru proprii si francizele sunt metodele pe care pariaza omul de afaceri.

Citeste si:
ECA: Prețurile de pe piața europeană de energie sunt mult prea mari
ECA: Prețurile de pe piața...

"In Romania nu o sa dispara asa usor agentiile (n.r.: la strada). Este cultura balcanica. In Balcani mai vrea omul sa se duca la agentie si sa vorbeasca. Nu suntem in America de Nord. Agentiile online pot sa vanda bilete de avion si cazare. Circuite si chartere tot noi facem, asa ca nu o sa dispara nicioadata (n.r.: agentiile fizice)", spune Alin Burcea, care urmeaza sa deschida a doua agentie in Brasov si 4 agentii noi in Zalau, Focsani, Botosani si Bistrita. "Sunt orase mici, dar sunt importante. Si sunt putine agentii. Este potential peste tot. Noi avem o gama larga (de pachete), deci avem cui sa ne adresam", conchide antreprenorul.

Citeste si Lucia Morariu, Eximtur: O sa plusam toti pe online pentru ca nu avem incotro. Sigur ca o sa dispara ceea ce inseamna agentie de strada.

Sursa foto: pim_pic/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri