In ceea ce priveste investitia oarecum surprinzatoare in agentia de PR, antreprenorul clujean subliniaza ca prin aceasta achizitie va putea face cross-selling la produsele de software din portofoliu, dar si sa dezvolte si sa promoveze produsele existente si cele noi in zona digitala. "Comunicarea migreaza tot mai mult in zona digitala si prin acest pas incercam sa punem toate competentele impreuna, IT, marketing si digital-ul", subliniaza antreprenorul clujean.

Conform cifrei de afaceri pe 2015, afiliata exclusiv a retelei globale Ketchum in Romania, Graffiti PR ocupa locul trei in topul agentiilor din industria de PR. Compania a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 2,64 milioane de euro si are in prezent o echipa de 33 de specialisti in comunicare.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont