Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications au generat venituri consolidate de 984,7 milioane de euro pentru intreg anul 2016 si EBITDA ajustata de 175,2 mil. de euro, in aceeasi perioada.

Telekom Romania, venituri in crestere insa o baza mai mica de clienti

Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications au generat venituri consolidate de 984,7 milioane de euro pentru intreg anul 2016 si EBITDA ajustata de 175,2 mil. de euro, in aceeasi perioada.

“In anul 2016, am continuat sa ne concentram asupra obiectivelor noastre strategice: cresterea segmentului de servicii convergente MagentaONE si a serviciilor TV, oferind in acelasi timp servicii mobile atractive. Segmentul wholesale a avut o contributie pozitiva asupra rezultatelor. In ceea ce priveste acoperirea retelei de inalta performanta, clientii nostri beneficiaza de o acoperire crescuta a serviciilor 4G, care ajunge la 97,43% din populatia urbana. Pentru segmentul fix, am depasit tinta stabilita pentru 2016, de doua milioane de gospodarii, in ceea ce priveste acoperirea FTTx. In 2017, vom continua sa oferim mai multa valoare tuturor partilor interesate, clientilor si actionarilor nostri. De asemenea, ne vom concentra si pe consolidarea pozitiei pe toate segmentele de piata”, a afirmat Miroslav Majoros, CEO al operatiunilor Telekom Romania.

Grupul Teraplast achizitioneaza 50% din Wetterbest

Grupul Teraplast, unul dintre principalii producatori de materiale pentru piata constructiilor, va achizitiona pachetul de 50% din compania Depaco, al doilea jucator de pe piata de tigla metalica prin brandul Wetterbest. Achizitia este una strategica pentru grupul Teraplast, in contextul in care subsidiara TeraSteel este liderul pietei de structuri metalice zincate, iar noile produse ce vor intra in portofoliu vor fi complementare.

„Depaco este o companie solida si estimam ca prin parteneriatul cu Teraplast va putea accelera trendul de crestere si de dezvoltare. Apartenenta la Grupul Teraplast va genera pe de o parte sinergii de aprovizionare, iar pe de alta parte va dezvolta piata de desfacere, in principal in zona Transilvaniei si pe pietele externe, in contextul in care peste 20% din cifra de afaceri a Grupului Teraplast se realizeaza din export”, a declarat Mircea Hotoleanu, director general Teraplast.

Citeste si:
Veniturile totale ale Medicover si Synevo au crescut cu 26,9% in 2019
Veniturile totale ale...

Angajatii prefera beneficiile care includ hobby-urile si dezvoltarea personala

De la cursuri de actorie, dictie sau de bune maniere, cele mai preferate beneficii de angajati se invart in jurul hobby-urilor si a dezvoltarii persoane, iar industriile fruntase la acest capitol sunt cele de IT, shared services si zona de productie, a declarat Alecsandra Ionita, wellbeing specialist SmartExperience, in cadrul conferintei HR 2.0 Deficitul de talente, organizata de wall-street.ro.

Potrivit unui studiu derulat de SmartExperience, furnizor de programe complete de wellbeing, in randul companiilor cu care colaboreaza, angajatorii din IT sunt cei mai preocupati in a oferi beneficii cat mai aparte angajatilor sai. Acestia din urma au solicitari cat mai diverse, de la hobby-uri, competitii sportive si maratoane, la gradinite si crese.

Romanii taxeaza rapid si dur reclamele agasante

Peste doua treimi (70%) dintre romanii din mediul urban sunt de parere ca exista prea multe reclame in mediul online, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions, prezentat in exclusivitate la Digital Marketing Forum. Mai mult decat atat, 75% dintre romani cred ca reclamele din online sunt repetitive, in timp ce 59% le considera plictisitoare.

Potrivit studiului, consumatorii iau atitudine impotriva marcilor atunci cand promovarea lor in mediul online devine prea agresiva. Astfel, 67% dintre acestia spun ca le evita, 24% inceteaza sa mai cumpere produsul/serviciul respectiv, iar 20% indica marca drept un exemplu prost. De asemenea, in 2017, mai multi romani au declarat ca au instalat programe de Adblock in comparatie cu anul trecut (32% fata de 19% in 2016).

Citeste si:
Coronavirus: Bilantul explodeaza in China
Coronavirus: Bilantul...

Adrian Enache lanseaza OmniPerform

Adrian Enache, antreprenor cu 8 ani de experienta in business-ul de digital, initiaza un business care se focuseaza pe consultanta omnichannel, procese si algoritmi de neuromarketing si campanii in digital, lansand, dupa o investitie de circa 100.000 de euro, agentia OmniPerform.

“Voi continua sa investesc in digital si in campanii conduse din mediul digital catre offline. Efortul meu se va concentra exclusive pe omnichannel. Prin OmniPerform generam mesaje potrivite fiecarui utilizator in parte, cu focus pe cresterea calitatii si relevantei publicitatii catre acestia. Urmarim micsorarea, pe cat posibil, a retincentei userului la campaniile publicitare”, declara Adrian Enache, fondator OmniPerform.

Utilizarea smartphone-urilor in Romania a crescut de peste 4 ori in ultimii 4 ani

Mai mult de jumatate dintre romani (53%) foloseau un smartphone la finalul anului trecut, potrivit unui raport comandat de Google, o crestere de peste patru ori in ultimii 4 ani. La finalul lui 2012, rata de adoptie a smartphone-urilor in Romania era de doar 12%.

La nivel global, adoptia smartphone-urilor s-a dublat in 4 ani. In 2012, doar una din trei persoane, din 40 de tari aveau acces la un smartphone. Patru ani mai tarziu, ponderea acestora a crescut la 70%. Din 2012 si pana in 2016, compania de studii de piata Kantar TNS, la cererea Google, a chestionat utilizatori din toata lumea in legatura cu obiceiurile de folosire a internetului. Raspunsurile au scos in evidenta schimbari majore in adoptia tehnologiei si stil de viata in numai jumatate de deceniu.

Distribuitorul de medicamente...

Sursa foto: Shutterstock


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Economie »



Citeste si
Operator de jocuri de noroc: Nu sunt “pacanele”. Costa cat o masina!
Setari Cookie-uri