"Modelul de conducere care se preda in continuare in scolile de business si care si se perpetueaza in business este cel din era industriala, in care planificai si masurai, nu se punea pret pe creativitate, pentru ca oamenii facea suruburi, de exemplu, si creativitatea nu era necesara. Boomul industrial a creat un model de condus, care atunci era util. Acum, noi nu mai avem industrie, avem servicii, iar partea mecanica a muncii noastre a fost preluata de masini. In prezent, in companii, nu au nevoie de oameni care nu sa faca ceva masurabil, ci de angajati care sa dea frau creativitatii. Iar datoria managerului, liderului in acest caz, este sa creeze un mediu in care omul sa se simta dispus ca in fata oricarei probleme sa spuna «wow ce grozav, ia sa vedem ce idei imi vin»", a explicat Mihaela Ginju, director general si co-fondator Erudio, companie care organizeaza cursuri si ateliere de dezvoltare pentru manageri.

Potrivit acesteia, tipul de conducere descris mai sus nu anuleaza ideea de impunere a unor obiective financiare cand vine vorba despre sarcinile angajatilor.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont