In urma cu un an, postul de televiziune Euforia, parte a Antena Group, a avut parte de un rebranding si a devenit Happy Channel, un post adresat segmentului feminin din zona comerciala, dar si a familiei. Modificarile au fost facute atat la nivelul brandingului, a strategiei, cat si la modalitatea de programare si la continutul propus, acesta din urma incluzand productii turcesti, latino-americane si, nu in ultimul rand, romanesti, precum este iSerialul “Cand mama nu-i acasa”.

Cum a fost acest prim an de functionare? “Eu sunt mandra de Happy Channel: intr-un an si-a dublat audienta, pe prime-time e lider pe zona de femei de vreo doua saptamani, nu ne mai bate nimeni. Happy Channel e pe drumul cel bun: mi-am dorit un canal curat, fara scandaluri, fara tabloid, in care femeia si familia in general sa evadeze putin, sa uite un pic de probleme, sa ii dea o stare de bine, asta nu inseamna ca nu avem drame pe post. Postul nu a ajuns inca unde trebuie sa fie: nu ma refer la audiente, ci la structura de programe pentru ca eu am mostenit un library pe care a trebuit sa il folosesc, incet-incet am cumparat pe langa, dar acestea vor fi incluse in grila de toamna. Incepe sa se aseze, probabil va mai dura inca un an, dar sunt multumita si mandra”, spune Ruxandra Ion.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont