Agentia de publicitate MullenLowe, detinuta de Lowe Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare pe plan local, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 2,1 milioane euro, in crestere usoara fata de anul anterior, cand afacerile agentiei s-au situat la aproximativ doua milioane de euro. Industriile cele mai proeminente in randul clientilor MullenLowe sunt FMCG-ul si retailul in general.

Desi de-a lungul timpului agentia a avut clienti din mai multe arii de business, FMCG si zona de retail in general au ramas industriile cu cei mai multi clienti care au apelat la serviciile MullenLowe. Printre acestia se numara companii precum Johnson&Johnson, Lidl, Praktiker, Unilever, Decathlon, URBB, Zizin.

“Desigur, unul dintre obiectivele noastre este sa intram sau sa ne amplificam prezenta si in alte industrii relevante si interesante pentru echipa noastra, motiv pentru care cautam in permanenta sa ne consolidam expertiza in toate domeniile”, spune Eugen Suman, director de creatie MullenLowe.

Mediul cu cel mai mare impact pentru clientii agentiei de publicitate MullenLowe ramane in continuare TV-ul, ca la nivelul intregii industrii. “Impactul este evaluat plecand de la obiective. Pentru awareness, TV-ul ramane canalul cel mai eficient. Pe de alta parte, pentru interactiuni relevante, personalizate, nu mai este un secret pentru nimeni ca online este weapon of choice pentru toti clientii. Desigur, zona de experiential are, de asemenea, un rol foarte important pentru momentele in care brandurile isi doresc sa abordeze consumatorii intr-un mod direct si personal”, mai spune Suman.

In ceea ce priveste serviciile de publicitate din cadrul MullenLowe, cele mai frecvente task-uri tin de strategie, campanii integrate si livrabilele clasice de creatie (TV, radio, in store). Zona de digital este adresate de Profero, agentia de online a grupului Lowe. De altfel, grupul de comunicare detine agentii specializate pe fiecare serviciu de comunicare in parte: media (Initiative si BPN), relatii publice (Golin), comuicare in domeniul medical si farmaceutic (MedicOne), digital (Profero).

Detinuta de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in 65 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri