Cresterea de 11% inregistrata anul trecut s-a datorat in mare parte consumului ridicat in Romania, dar si comenzilor online, deschiderii a cinci magazine Diverta si dezvoltararii segmnetului de gadgets si cadouri din oferta retailerului. “Estimarile noastre pentru anul 2017 sunt pentru o cifra de afaceri de aproximativ 12 milioane euro. In ceea ce priveste primele doua luni am depasit deja pragul setat, ajungand la o crestere a vanzarilor cu 18%”, spune Amalia Buliga.

Cele mai mari vanzari s-au inregistrat in Bucuresti, care genereaza peste 60% din vanzarile totale ale retailerului de carti si papetarie, urmat indeaproape de orasele mari ale tarii, precum Cluj, Sibiu, Timisoara si Craiova.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont