In prezent, grupul detine in Romania 89 de magazine, dintre care zece sunt multibrand, cu articole vestimentare de la doua sau mai multe branduri din portofoliu Montecristo. Acestea au generat, anul trecut, vanzari de 38 de milioane de euro, pe care CEO-ul spera sa le majoreze cu cel putin 10% anul acesta.

Astfel, Montecristo Retail Group tinteste la o cifra de afaceri de 42 milioane euro, crestere ce va sustinuta de cererea foarte mare din piata, dar si de inaugurarea a zece noi locatii de tipul multibrand. Nu deschidem multe magazine pe an, preferam sa le readaptam sau sa le combinam. Magazinele multibrand sunt mult mai usor de manageriat si ofera o gama larga de produse, de la imbracaminte, incaltaminte pana la accesorii. Doar asa le putem tine piept marilor branduri. In orasele mici avem numai multibranduri, in orasele mari avem si magazine monobranduri, a declarat Besadoux.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont