"Sunt cateva bugete de training care au crescut, respectiv bugetele alocate angajatilor talentati din companii. Iar cresterea nu vine din faptul ca sunt mai multi talentati intr-o organizatie sau pentru ca asa au decis ei, ca organizatie, ci pentru ca programele pentru oameni talentati cresc in grad de sofisticare. Adica companiile sunt dispuse sa plateasca mai multi bani pentru programe mai inovatoare si mai interesante decat erau inainte. Inainte faceau o matrice, interes versus competenta, se gandeau ce ar fi de facut si il pregateau pe angajat pentru viitor in acelasi tip de proiect, de fiecare data", a explicat Berteanu.

Potrivit acestuia, sofisticarea inseamna ca organizatiile fie ca au cerinte despre cum arata programele de dezvoltare, adica isi doresc ca programele sa nu se mai tina intr-o sala de clasa, isi doresc ca programul sa fi experiential si sa imbine diferite vehicule de invatare. De asemenea, isi doresc ca trainerii sa vina cu propriile experiente si sa faciliteze in acest mod experienta de invatare.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont