In timp ce comertul online este asteptat sa aiba o crestere de 45% intre 2015 si 2018, cercetarea Mastercard, efectuata in peste 20 de tari din Spatiul Economic European (EEA), sugereaza ca unul din patru europeni cu acces la Internet a cumparat produse sau servicii online cel putin o data pe saptamana in anul 2016.

“Intelegerea noastra profunda asupra comportamentului digital al europenilor permite Mastercard sa lucreze alaturi de toti partenerii sai din regiune la crearea de produse, solutii si tehnologii care fac viata putin mai simpla. Intr-un mediu digital din ce in ce mai complex, Mastercard construieste solutii care sa ne permita trecerea de la «sa facem» la «facut» intr-o maniera care nu aduce niciun compromis la adresa eficientei si securitatii”, a spus Cosmin Vladimirescu, director general Mastercard in Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont