Proiectul Canal 33 a luat nastere in urma cu cinci ani, din dorinta fondatorului de a se extinde in audiovizual. Jurnalist si om de media cu studii de psihologie si publicitate, Alexandru Raducanu a pus bazele a doua publicatii in print, The Marketer in 2006 – destinata comunitatii de marketing si publicitate – si Business Women, care la origine a fost un anuar, iar ulterior s-a transformat intr-o revista lunara. Cam in aceasi perioada in care The Marketer isi inceta aparitia din cauza reducerii drastice a bugetelor de publicitate alocate printului, Raducanu se reorienta catre lumea audiovizualului cu conceptul Canal 33.

“Am lucrat destul de mult la proiect, am gasit spatiu de studio, iar cand am ajuns cu amenajarile intr-o faza promitatoare am zis sa aplic si pentru o licenta de televiziune, crezand ca e o formalitate. Aveam vreo opt ani de presa de business, eram un jucator clean, care urma sa produca acelasi continut, doar ca in audiovizual. Am fost foarte naiv”, povesteste Raducanu.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont