Potrivit Ioanei Mucenic, telecomul, FMCG si farma aloca cele mai generoase bugete de publicitate, un trend care se mentine in continuare in piata de cativa ani. “Insa sunt si industriile cele mai vanate de agentii, de aceea au putere de negociere mai mare si procurementul are un cuvant foarte important”, spune aceasta.

Opinia antreprenoarei se bazeaza pe experienta sa de peste 13 ani cu industria de publicitate, atat in cadrul agentiei Pastel, pe care a fondat-o in urma cu zece ani, dar din care a iesit in decembrie anul trecut, dar si in cadrul Minio, agentia de creatie strategica pe care a lansat-o la inceputul lui 2016. Din experienta de lucru cu clientii acesteia din urma, care provin in principal din industriile farma si FMCG, antreprenoarea spune:

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont