Dacia Plant investeste peste 2 milioane de lei in fabrica de la Bod pentru a creste productia de tincturi si siropuri cu peste 30% si isi propune sa intre pe noi piete, anunta compania.

Capacitatea de productie a fabricii de la Bod se va mari prin construirea unei noi sectii de siropuri si tincturi, cu o suprafata de 1.200 mp. Vechea sectie va fi renovata si va functiona ca depozit intermediar pentru sectia de comprimate.

Alaturi de extinderea capacitatii de productie, Dacia Plant se concentreaza atat pe dezvoltarea pietei interne, cat si pe cresterea pietei externe.

„Pe plan intern am marit structura echipei de vanzari pentru a raspunde intr-un mod cat mai eficient nevoilor clientilor si partenerilor nostri. Pe plan extern avem deja parteneriate consacrate cu firme din Republica Moldova, Italia si Franta, iar un proiect special il constituie zona Orientului Mijlociu unde avem un parteneriat de distributie cu o companie din Kuweit”, a declarat Radu Matei, director national de vanzari Dacia Plant.

Anul trecut, compania, lansata in 2002 de Calin Ianta si Radu Ionescu, fosti colegi de facultate, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 29 milioane de lei. Dacia Plant si-a propus sa treaca de 30 de milioane de lei in 2017, iar in 2020 sa ajunga la o cifra de afaceri de peste 45 de milioane de lei.

Citeste si:
Compania farmaceutica Walmark, vanduta catre germanii de la Stada
Fondul de investitii Mid...

Pentru acest an compania a pregatit pentru acest an un buget de investitii de 3,2 mil. lei, potrivit datelor furnizate wall-street.ro. Investitiile in marketing si promovare vor totaliza 2,1 mil. lei.

Dacia Plant a investit 50.000 euro in relansarea identitatii de companie si a brandului. In total, Dacia Plant a bugetat anul trecut investitii de 350.000 de euro in marketing.

Daca in urma cu 14 ani canalul de intrare al produselor Dacia Plant in piata a fost reprezentat de magazinele naturiste, in prezent distributia se face si prin intermediul lanturilor de farmacii, a farmaciilor independente si, mai nou, a marilor lanturi de magazine din retail. Produsele sunt disponibile in peste 5.000 de puncte de vanzare.

Afacerea Dacia Plant a fost infiintata in anul 2002 de catre Calin Ianta si Radu Ionescu, fosti colegi de facultate, care au imprumutat de la parinti 100 de euro pentru a investi in plante medicinale. Patru ani mai tarziu, cei doi antreprenori cumparau terenuri pentru culturi proprii, iar in 2010 deschideau, langa Brasov, fabrica de la Bod. In prezent, compania are 205 angajati.

Citeste si:
Cum ne ingrijim in sezonul rece prin automedicatie responsabila
1 din 2 cutii de medicamente...

Piata suplimentelor alimentare era estimata anul trecut la peste 250 mil. euro, unul dintre principalii competitori ai Dacia Plant pe acest segment fiind compania Secom.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Economie »



Citeste si
Black Friday 2019 la Vegis.ro: reduceri de pana la 90%