Producatorul sucevean de bere Bermas, unul dintre jucatorii locali care se mentine in top 10 companii din industria de profil, a incheiat anul trecut cu afaceri de 24,9 milioane lei, in usoara crestere fata de 2015, in timp ce profitul a raportat o scadere de 17,2%.

Potrivit datelor publicate pe Ministerul Finantelor, Bermas Suceava a incheiat anul trecut cu afaceri de 24,9 milioane lei, in timp ce profitul net a fost de 1,52 milioane lei.

Compania avea la momentul respectiv un numar mediu de 190 de angajati.

In urma cu 42 ani, pe platforma industriala Scheia, la iesirea din Suceava spre Vatra Dornei, se infiinta fabrica de bere ce urma sa poarte cativa ani mai tarziu numele de Bermas Suceava. Prima sarja de bere a fost realizata in 28 septembrie 1974, iar prima sticla de bere a fost imbuteliata in 12 decembrie 1974. Era o sticla de bere Suceava, fara eticheta, singurul semn distinctiv fiind capsa jumatate alba si jumatate albastra.

In primul an de functionare capacitatea de productie a fost de 212.000 hectolitri. 7 ani mai tarziu, intra in functiune si fabrica de malt.

Primele branduri de bere produse la Suceava au fost Suceava, Dragomirna si Bucovina. Au urmat apoi Arcasul, Raraul, Bucegi, Arinis, Balada. In prezent, productia este centrata pe Suceava, Bermas si Calimani.

Cel mai bun an din activitatea fabricii de bere a fost 2003, cand Bermas Suceava a realizat 361.000 hectolitri si cel mai mare profit din istoria companiei.

75% din vanzari sunt concentrate in judetele Suceava si Botosani, brandurile Bermas Suceava fiind distribuite si in judetele Iasi, Bacau, Vaslui, Galati si Neamt.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri