GB System, compania care importa si distribuie brandul Samsonite pe piata locala, isi propune pentru acest an sa deschida zece magazine noi pana la finalul lui 2017, in orase in care nu este prezenta. In medie, investitia intr-un nou magazin se ridica la 50.000 de euro, a spus pentru wall-street.ro Elena Bucur, manager vanzari al companiei.

In prezent, GB System numara 25 de magazine Samsonite in orase precum Bucuresti, Baia Mare, Braila, Brasov, Campina, Constanta, Iasi, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Targu Mures si Timisoara.

Potrivit Elenei Bucur, cele mai performante magazine sunt cele din Bucuresti – Mall Baneasa, AFI Cotroceni si Feeria. Majoritatea locatiilor sunt amplasate in centre comerciale.

„In acest moment avem doua magazine stradale: Campina si Brasov, restul in mall. De-a lungul timpului am mai avut magazine stradale si in alte orase, insa pentru ca nu au performat am luat decizia de a le inchide. Principalul avantaj in mall-uri este traficul pe care il genereaza si conceptul - faptul ca oamenii vin intr-un singur loc si cumpara tot ce au nevoie, nu trebuie sa alerge in mai multe locatii. De aceea, cele mai viabile locatii acum si pe termen lung par a fi mall-urile”, explica Elena Bucur.

Un scenariu optimist pentru acest an vizeaza o crestere a afacerilor de 30% si inaugurarea a zece noi magazine, in timp ce o varianta pesimista vorbeste despre un avans de 10% si nicio deschidere noua. In medie, inaugurarea unui magazin Samsonite presupune o investitie de 50.000 euro, suma care include stocurile de marfa.

Incepand cu acest an, compania a inceput sa acorde o atentie mai mare zonei de online, acolo unde GB System isi propune sa atinga in urmatorii 3-5 ani o pondere de 25-30% din total business, fata de 10-15% in acest moment.

Valoarea medie a unei comenzi este de circa 100 de euro, in usoara crestere comparativ cu anul trecut. In acest an, cel mai scump produs vandut a atins valoarea de 2.000 de lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri