International Featured Standards a fost lansat in 2003, fiind adoptat in special de marile lanturi de retail din Germania si Franta. Doi ani mai tarziu certificarea a aparut si in Romania.

“Daca initial firmele se certificau IFS pentru ca doreau sa intre in marile lanturi de retail, acum 70% din firme se certifica pentru ca vor sa exporte si 30% pentru ca vor sa intre intr-un lant de retail. Producatorii romani in primul rand ar trebui sa se informeze. Ei trebuie sa inteleaga ca nu exista niciun bau-bau, ci dimpotriva. Nu este un proces costisitor, venim dupa 12 ani de cand a fost lansat pe piata locala, exista o piata concurentiala, iar media de auditare este de 3 zile”, a spus Ionut Nache, director general al INAQ Consulting, in emisiunea Profesionistii in Retail.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont