Astfel, daca anul trecut a obtinut o cifra de afaceri de 250.000 de euro, dublu fata de anul anterior, iar pentru 2017 tinteste o crestere de cel putin 50%, Daniel Penciuc, fondatorul Dressbox, ia in considerare extinderea in offline prin inaugurarea unor showroom-uri locale. Orasele vizate sunt Cluj si Iasi, in prima faza, insa antreprenorul planuieste sa inaugureze cel putin o locatie pe an, in marile orase ale tarii.

“Noi am pornit ca un business online si suntem in continuare unul pentru ca deservim toata tara, dar de la bun inceput am vrut un showroom de prezentare in Bucuresti. La mai bine de doi ani de existenta, luam in calcul deschiderea unor showroom-uri locale in orasele unde avem un numar mare de clienti”, a declarat Daniel Panciuc.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont