“Cresterea fata de 2015 este de aproape 100%, daca raportam cifrele de afaceri consolidate, fara deci sa luam in calcul tranzactiile intre firmele grupului. Pentru 2017, ne asteptam la o crestere de minim 50% fata de anul trecut. Lucram insa si cu scenarii mai optimiste de atat, nu excludem chiar o dublare a cifrelor fata de 2016”, a declarat Andreea Uceanu.

Din cifra de afaceri totala, 45% au reprezentat vanzarile online prin intermediul Floria.ro, in timp de divizia offline – care cuprinde cele cinci florarii, amenajarile peisagere si evenimente - au insumat 47% din vanzari, iar depozitul en-gros a reprezentat 8% din vanzari.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont