Prezent pentru prima oara la un festival de muzica, retailerul german a mai sustinut in trecut alte evenimente muzicale, precum turneele Mix Music sau diverse concerte. Sub conceptul Lidl’s Electric Kingdom, dezvoltat alaturi de agentia MullenLowe, Lidl a fost partener strategic pentru festival.

“Asocierea a fost fara doar si poate benefica de ambele parti. Am pornit de la insight-ul ca oamenii vin la festival nu doar pentru muzica, ci pentru experienta, pentru a lua o pauza de la activitatea de zi cu zi, pentru a asculta muzica buna, a fi alaturi de prieteni si a cunoaste oameni noi. Astfel, la nivel experiential–emotional, ne-am dorit sa ii oferim fiecarui participant posibilitatea de fi King of the Castle, iar la nivel pragmatic-rational, de a pune la dispozitie facilitati suplimentare”, spune Maria Parvuleasa, PR Manager Lidl Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont