Reprezentantul bancii este de parere ca posibilitatea de adoptie a aplicatiilor de banking in randul populatiei a crescut, avand in vederea deschiderea din ce in ce mai mare catre canalele digitale. Asadar, din datele prezentate de acesta, 8,7 milioane de persoane folosesc telefoanele inteligente, iar 84% dintre utilizatori acceseaza zilnic internetul. Insa, Sorin Dragulin este de parere ca pentru a ii face pe consumatori sa adopte serviciile oferite de banci prin intermediul canalelor digitale, acestea trebuie sa fie cat mai simple si cat mai intuitive.

“Consumatorii au posibilitatea de a adopta serviciile, depinde de noi cat de simple si de intuitive le realizam. Acestea sunt caracteristicile pe care mereu le luam in considerare cand dezvoltam aplicatiile. Pe langa acestea, trebuie dezvoltat si conceptul de siguranta. Trebuie imbinata siguranta cu simplitatea si facut compromisul perfect”, a precizat Sorin Dragulin, director produse si segmente retail UniCredit Bank.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont