Grupul farmaceutic Mylan a introdus pe piata din Romania in jur de 40-50 de branduri in ultimii ani. “De anul trecut am inceput un portofoliu de generice cu produse de terapii pentru boli cardiovasculare si hepatita B. Urmeaza portofoliul de produse antiretrovirale (impotriva HIV), pentru ca la nivel global, Mylan ca si producator de generice, este lider in domeniu, aproape 50% din pacientii din tarile in curs de dezvoltare din Africa si Asia, sunt tratati cu medicamente produse de Mylan pe partea de HIV”, a precizat pentru wall-street.ro Adrian Grecu, directorul general al Mylan Romania.

In fiecare an, compania lanseaza in jur de 4-5 produse noi. Dupa ce un produs nou este aprobat la nivel european, in sase luni ar trebui sa fie disponibil si pe piata din Romania, dar nu de fiecare data autoritatile tin cont de datele limite.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont