“Restaurantele de fast-food au fost cel mai convenabil inlocuitor al restaurantelor full-service in timpul crizei si in prima faza a revenirii economice. Cresterea puternica a lanturilor de fast food a fost o consecinta a faptului ca noi mall-uri si centre comerciale au fost construite in tara ca urmare a revenirii din criza”, mentioneaza analistii Euromonitor.

Intre timp, anul 2016 a marcat o crestere semnificativa a economiei si a veniturilor populatiei, fapt care a dus si la o imbunatatire de ansamblu a obiceiurilor alimentare. “Ca urmare, consumatorii au inceput sa ia in calcul variante mai sofisticate – restaurantele full service castigand teren in fata celor de fast-food, care in trecut evoluasera mai bine. In perioada 2012-2016, rata anuala de crestere compusa (CAGR) a pietei de fast food a fost de 6%, in vreme ce la nivel de tranzactii cresterea (CAGR) a fost de 4%”, au mai adaugat reprezentantii companiei de cercetare.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont