Dupa ce anul trecut anunta ca are in plan sa deschida doua magazine in tara, retailerul Starshiners a renuntat la extinderea in comertul fizic pentru a construi o noua fabrica de productie. Investitia in noua unitate se ridica la 400.000 euro, finantare europeana, si vizeaza cresterea productiei cu 20%. Mai mult, Starshiners va incepe sa presteze servicii de productie si pentru alte firme de confectii, infiintand astfel un nou segment de business.

Businessul Starshiners, pornit initial ca un magazin online de Andreas Muntean, s-a extins in retailul fizic anul trecut, odata cu deschidere a doua magazine in Timisoara si Oradea. Intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, Andreas Muntean declara ca pentru 2017 avea in plan doua noi unitati, dintre care unul in Ungaria.

Un an mai tarziu, planurile nu s-au concretizat, dar ele inca exista. “Cochetam cu doua dintre marile orase, Cluj si Bucuresti, insa deschiderea lor, datorita investitiilor in partea de productie de aproximativ 400.000 euro a dus la amanarea lor, iar urmatoarea unitate care va fi pusa in functiune va fi outletul de la sediul principal, care se va inaugura odata cu lansarea noii linii de productie. Investitia se va finaliza in primavara anului 2018”, spune acum Andreas Muntean.

Investitia de 400.000 de euro pentru marirea fabricii si a capacitatii de productie provine dintr-un proiect de accesare a fondurilor europene. In prezent, Starshiners detine o fabrica dezvoltata tot in urma unei finantari europene, cu o capacitate de productie de pana la 3.000 de articole pe luna.

“Fondurile sunt aprobate, iar la inceputul lunii am inceput constructia noii hale de productie. Bugetul este impartit intre productie si utilaje. Capacitatea de productie va creste cu aproximativ 20%”, explica antreprenorul.

De asemenea, investitia presupune si infiintarea unei noi ramuri in afacerea Starshiners, cea de prestator servicii pentru alte firme producatoare de confectii, servicii care vor include: crearea de tipare, gradare, realizare de prototipuri, plotare si taiere.

“Pana la urmatorul sezon de primavara-vara 2018 ne propunem sa intram mai puternic cu jacheta usoara, pantalon si sacou, respectiv trench. Retehnologizarea sectiei de productie, cu achizitionarea de noi utilaje va permite crearea acestor noi tipuri de produse. Investitia financiara va duce, asa cum am mai mentionat, atat la cresterea productivitatii, cat si la cresterea diversitatii si tipului de articole produse intern”, mai spune Muntean.

Pentru 2017, retailerul estimeaza o crestere de pana la 20% a cifrei de afaceri fata de anul trecut, cand a inregistrat afaceri de 2,5 milioane euro. Avand in vedere explozia pe piata fashion in 2016, in 2017 am avut un inceput de an mai greoi in care pentru a reusi atingerea targetelor stabilite a fost nevoie sa ne reinventam ca stil atat pe partea de achizitii si productie, cat si pe partea de imagine. Putem zice ca ne-am atins in proportie de 98% targetul propus”, explica proprietarul Starshiners.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri