„2017 a fost un an destul de greu de previzionat, cu modificari de la luna la luna, nesiguranta politica s-a simtit si in achizitiile clientilor, au fost niste bariere care ne-au afectat. Vanzarile nu au scazut, vom incheia anul cu 20% crestere, dar intr-o luna aveam 60% crestere, intr-alta 10%, au fost variatii foarte mari fata de anul anteriori”, a declarat Loredana Butnaru.

Directorul Miele a adaugat ca perioada imediat urmatoare va face diferenta in cifra totala de afaceri de trei milioane lei. In perioada Black Friday, valoarea medie a comenzii creste cu 250-300 lei fata de o luna normala, iar pentru luna aceasta reprezentantii Miele asteapta majorari de 400 lei datorita pregatirilor pentru Black Friday.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont