Otter Distribution incheie anul cu afaceri de aproximativ 36 milioane euro si o retea de 64 de magazine

Grupul de incaltaminte Otter Distribution, care detine pe plan local brandurile Otter, Tezyo, Aldo, Clarks si Salamander, va incheia anul cu afaceri de circa 36 milioane euro, in crestere cu 12% fata de anul anterior. Compania romaneasca fondata de Filip Schwartz a ajuns sa detina in 20 de ani o retea nationala de 64 de magazine fizice si unul online.

Otter Distribution, companie fondata in urma cu 20 de ani de antreprenorul Filip Schwartz, detine in prezent 3 magazine monobrand Clarks, 7 magazine Aldo si mai multe magazine multibrand: 3 outleturi, 18 magazine Tezyo, 16 magazine Otter si 17 magazine Salamander.

Acestea, impreuna cu magazinul online, au generat vanzari de circa 35,8 milioane de euro, in crestere cu 12% fata de anul trecut. Din aceasta suma, vanzarile online au reprezentat 9,7%, insa pentru anul viitor reprezentantii Otter intentioneaza sa ajunga la un procent de 15%.

Dintre brandurile portofoliului, conceptul Tezyo, lansat in urma cu doi ani, reprezinta 35% din vanzarile grupului Otter. “Am analizat si am observat o crestere a vanzarilor, cat si cererile si preferintele publicului. Astfel, am decis sa ne focusam pe acest brand, fapt ce a influentat puternic extinderea noastra regionala”, spune Filip Schwartz.

Extindere internationala: Cehia si Austria

Reteaua de magazine Tezyo insumeaza 18 magazine nationale si 3 magazine regionale, doua in Cehia, in Praga si Brno si in Viena, Austria. De altfel, 2017 a fost anul in care Otter a facut primi pasi in extinderea internationala, in Cehia si Austia, cele doua piete ramanand importante pentru Otter Distribution, unde compania are in plan sa deschida alte magazine Tezyo, dar si magazine online: in 2018 in Cehia si 2019 in Austria.

Citeste si:
Retailerii de fashion închid magazine pe bandă rulantă și...
Pierzătorii pandemiei:...
Citeste si:
Tratament pentru cresterea parului
Tratament pentru cresterea...

Otter Distribution a luat nastere in 1997, odtaa cu linia de distributie, iar primul brand din portofoliu a fost Otter, fiind urmat de branduri internationale precum Ara, Geox , Clarks, Gabor. In 2000, s-a pus bazele liniei de retail, prin deschiderea primului magazin Otter, intr-o locatie stradala, pe Calea Mosilor, care era principala artera comerciala din acea perioada. “In prezent, putem spune cu mandrie ca ne aflam in top 3 in domeniul nostru, iar acest lucru nu poate decat sa ne bucure, dar si sa ne ambitioneze mai tare”, spune Filip Schwartz.

In acest moment, grupul colaboreaza cu producatorilor locali pentru produsele comercializate in magazinele Otter Distribution.Circa 10-15% din produsele comercializate in magazinele TEZYO sunt produse in Romania, fiind sub umbrela unor branduri de renume.

Reteaua Otter inglobeaza o multitudine de branduri internationale, precum: Geox, Clarks, Otter, Epica, Le Colonel, Camper, Ara, Converse, Emu, Stonefly, Ugg, The Flexx, Bugatti, Epica, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Imac, Cromia, Gabor, Le Pepe, Image, New Balance, Nike, Hugo Boss, Calvin Klein. Produsele oferite de magazinele TEZYO se adreseaza atat femeilor si barbatilor, cat si copiilor.

Citeste si:
BCR vede semnificativ mai bine economia românească în trimestrul al...
BCR vede semnificativ mai...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »



Setari Cookie-uri