“2017 a fost un an bun pentru Complex Apicol, in care am inregistrat o crestere de 15% a cifrei de afaceri, insa trebuie sa mentionez ca vorbim de trei paliere de dezvoltare: avem gama de apicosmetice, care reprezinta cea mai mare parte din totalul vanzarilor, cu brandul Apidermin, cel mai important si care genereaza jumatate din vanzarile de apicosmetice, avem de asemenea zona de food and drinks, suntem procesatori si exportatori de miere, aici vorbim de o zona meteodependenta, iar vanzarile variaza in functie de productia de miere, iar anul trecut nu a fost cel mai bun an pentru apicultori, si nu in ultimul rand, vindem utilaje apicole, unde la fel depindem de vreme si productie: daca este un an bun, apicultorii vor avea bani sa investeasca in echipamente”, a declarat Miruna Codeanu, commercial manager Complex Apicol, in cadrul Profesionistii in Retail.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont