Cresterea a provenit din diversificarea serviciilor oferite, precum si din castigarea de noi clienti. O componenta importanta pentru Golin ramane insa zona de digital PR si social media, care “a devenit o normalitate in comunicare si este integrata in toate proiectele Golin. Nu mai vorbim de proiecte care au si aceasta componenta si nici nu mai tratam canalele de social media ca pe un nice to have sau separat, dimpotriva sunt gandite de la inceput si integrate in campanii. Asta e deja o noua normalitate in care functionam”, a povestit Irina Roncea, deputy managing director Golin.

In schimb, tendinta vine din extinderea si uniformizarea acestei componenta dinspre zona de comunicare de brand catre corporate. „Acum doi-trei ani nu prea vedeai companii care sa se axeze in social media, acum e ceva obisnuit, cred ca tendinta este de a ne extinde serviciile de comunicare catre toate tipurile de companii si branduri”, adauga Irina Roncea.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont