Gestionarii fondurilor de vanatoare sunt obligati, din acest an, sa plateasca o taxa de 3 % pentru Fondul de mediu, iar contributia acestora va fi de circa 450.000 de euro, potrivit estimarilor Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale (MAPDR).

Incepand cu sezonul de vanatoare 2007-2008, tariful de vanatoare se calculeaza in functie de media cotelor din ultimii cinci ani, iar valoarea acestuia variaza intre 500 de euro si 60.000 de euro, informeaza NewsIn. Din acest tarif, gestionarul va trebui sa achite 3% la Fondul de mediu.

"In prezent exista 2.200 de fonduri de vanatoare din care aproape 70 % sunt gestinate de asociatii de vanatori", a declarat presedintele Asociatiei Generale a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi (AGVPS), Nicolae Selaru.

Acesta a precizat ca Regia Nationala a Padurilor Romsilva gestioneaza 28 % din fondurile de vanatoare, iar diferenta de 2 % este administrata de institutele de cercetare. Presedintele Administratia Fondului pentru Mediu (AFM) Mihai Toti a declarat, recent, pentru NewsIn, ca "situatia finala asupra acestei categorii de contribuabili la Fondul pentru mediu va fi definitivata in luna aprilie de catre MAPDR".

Potrivit lui Toti, gestionarii fondurilor de vanatoare au obligatia de a calcula si de a vira la Fondul pentru mediu o contributie de 3% din tariful de gestionare a fondurilor de vanatoare inscris in contractele de gestionare. Contributia se plateste anual, taxa virata la Fondul pentru mediu fiind calculata pentru anul precedent.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri