BCR, prin platforma dedicată Școala de Business, oferă 5 cursuri gratuite, care sunt create pentru a răspunde nevoilor de formare profesională în afaceri și tot ceea ce ține de antreprenoriat. Cel mai nou curs este de vânzări, de asemenea gratuit, și vine ca răspuns la modul în care vânzările s-au schimbat, în contextul pandemiei și al accelerării digitalizării.

Astfel, platforma băncii a lansat, în parteneriat cu Trend Consult, un nou curs de competenţe antreprenoriale despre 'Succesul în vânzări: de la pitch la crearea de valoare'. Noul curs include 7 module, cu 18 materiale video şi 24 de chestionare, care vin în sprijinul celor care sunt interesaţi să-şi îmbunătăţească abilităţile de vânzare. Cursul este disponibil gratuit pe bcrscoaldebusiness.ro.

Cele 7 module ale noului curs

„Succesul în vânzări: de la pitch la crearea de valoare” îi ajută pe cei interesați de vânzări și de lumea afacerilor să își definească stilul de vânzare, iar temele abordate sunt:

  1. Decizia de cumpărare – Cum ia clientul decizii de cumpărare și care este rolul vânzătorului în acest proces?
  2. Procesul de cumpărare și procesul de vânzare – Cum gestionăm aceste două procese din poziția de vânzător?
  3. Prospectarea – Importanța acesteia și modul eficient de implementare;
  4. Înțelegera nevoilor clientului – Cum gestionezi oportunitățile ce apar dinspre nevoile clientului;
  5. Prezentarea ofertei – Flexibilitatea vânzătorului și adaptarea ofertei la nevoile clientului;
  6. Gestionarea obiecțiilor – Cum îți crești șansele de reușită a vânzării în cazul obiecțiilor clientului?;
  7. Închiderea vânzării – Ce trebuie să ții cont la încheierea discuției pentru a încheia cu succes vânzarea.

Noul curs din cadrul școlii de business este susţinut de către Marius Decuseară-Brandenburg, senior partner Trend Consult, şi urmează o serie de lecţii şi practici despre influenţarea deciziei de cumpărare, printr-o mai bună înţelegere a nevoilor clienţilor, dar şi prin gestionarea obiecţiilor acestora, cu o atenţie sporită în dezvoltarea unei oferte personalizate.

Este ușor să vinzi dacă o faci așa cum vrea clientul să cumpere și vorbim despre un client mult mai bine pregătit decât în trecut, care de multe ori cunoaște produsul sau serviciul mai bine decât tine, pentru că astăzi, toată informația este la un click distanță!

Citeste si:
BCR aduce pe platforma Școala de Business un modul în contextul...
Coronavirus| BCR aduce pe...

Marius Decuseară-Brandenburg, senior partner, Trend Consult

Marius Decuseară-Brandenburg a mai menționat că, pentru orice om de vânzări sunt importante cu precădere două capitole, care vorbesc despre cum cumpără clientul și cel în care se educă modalitatea de ascultare și înțelegere a nevoilor acestuia, cursanții vor învăța să pună întrebările adecvate pentru a înțelege clientul.

Schimbările aduse de pandemie

Statisticile spun că piața a crescut cu 32% în zona digitală, ceea ce înseamnă 10% din vânzările de retail, potrivit celor explicate de Dana Dima, vicepreședinte retail & private banking BCR, care a adăugat faptul că, atunci când un om achiziționează un produs sau un serviciu digital și la un moment dat are o problemă cu acesta, se așteaptă ca în spatele mediului online să fie o echipă care să-l ajute să o depășească.

Personal, oficialul BCR este de părere că există o creștere de la an la an a acestui procent de vânzări retail efectuate în mediul online, dar ceea ce s-a observat este faptul că, în perioada de lockdown creșterea a fost de peste 10%, iar în noiembrie, de Black Friday procentul acestora a urcat spre 16%.

Citeste si:
Sfat pentru români: Un curs de IT vă poate ajuta să găsiți un job,...
Angajator cu mii de...

”Este de remarcat acest fapt pentru că nu vorbim doar despre o creștere efectivă, ci despre un comportament al clienților. Dacă înainte de pandemie vorbeam despre generația tânără care făcea tranzacții online, astăzi se obervă o pondere tot mai importantă a clienților din categoria de vârstă de peste 50 de ani, care fac tranzacții în mediul digital”, a mai detaliat Dima adăugând că, distribuția de vârstă nu se mai limitează până în 50 de ani niciunde, iar România nu face excepție.

În viitor, platforma va dezvolta oferta de cursuri cu:

  • CURS ABC Juridic – în parteneriat cu echipa avocat.net.ro;
  • CURS FONDURI EUROPENE – realizat de echipa BCR;
  • MARKETPLACE PENTRU ANTREPRENORI – SALESBRIDGE.RO;
  • CURS DE ROBOTIC PROCESS AUTOMATION.

BCR Şcoala de Business este o platformă online cu lecţii şi sfaturi practice de business pentru antreprenorii aflaţi la început de drum, dar şi pentru cei experimentaţi, unde aceştia pot învăţa cum să îşi completeze abilităţile native şi simţul afacerilor cu cunoştinţele necesare pentru a avea un business inteligent. Platforma cuprinde în prezent 5 cursuri gratuite, ce au în total 38 de capitole, 70 de materiale video şi 64 de teste.

Citeste si:
Decalogul unui Digital Priest pentru o transformare digitala de succes
Decalogul unui Digital Priest...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri