Kaufland Timișoara a fost amendat de Protecția Consumatorului din cauza unor neconcordanțe în ceea ce privește prețul afișat în revista proprie și cel de la raft. Nereguli s-au găsit și la produsele alimentare de la toneta cu mâncare din vecinătatea magazinului din Timișoara.

UPDATE 18:00 - Poziția Kaufland:

Compania Kaufland a remediat imediat toate neconformităţile identificate de autorităţi la magazinul din Timişoara şi a stabilit măsuri care să prevină apariţia lor în viitor, se menţionează într-un comunicat remis sâmbătă de societatea comercială.

"Toate aspectele identificate de autorităţi au fost soluţionate în cel mai scurt timp. Am acţionat prompt în vederea remedierii imediate şi pentru a stabili măsuri care să prevină apariţia unor astfel de neconformităţi pe viitor. Activitatea magazinului nu a fost întreruptă şi în acest moment funcţionăm conform programului. Ne pare rău pentru ce s-a întâmplat în magazinul din Timişoara şi apreciem eforturile susţinute din partea autorităţilor din ultima perioadă. Vom colabora mereu cu acestea pentru a oferi clienţilor cele mai bune produse şi servicii", se precizează într-un comunicat de presă transmis de companie, preluat de pe Agerpres.

Ce nereguli a găsit Protecția Consumatorului la Kaufland Timișoara

„În data de 12.11.2021, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Timiș a controlat ofertele speciale de produse alimentare și nealimentare de la magazinul Kaufland Timișoara, promovate în revista proprie, precum și zona de alimentație publică.
În urma verificărilor, comisarii timișeni au constatat următoarele abateri:

1. La 18 din cele 28 de produse alimentare și nealimentare, prezentate în revista Kaufland ca fiind oferte de Black Friday, controlate, s-a identificat, în magazinul timișorean, faptul că se comercializau la același preț ca și cel dinaintea perioadei de campanie;

2. La toneta de alimentație publică plasată în parcare, în vecinătatea întrării in magazinul Kaufland Timișoara, s-au constatat următoarele:

  • utilizarea unui cuptor necurățat si neigienizat de mult timp, cu resturi alimentare arse si cu depuneri în strat gros de grăsime arsă,
  • utilizarea unor grătare electrice necurățate, neigienizate,
  • o prezența unor ventilatoare, în spațiul de frig, necurățate și neigienizate
  • în două vitrine de frig și una caldă, de la Kaufland, în care erau depozitate diferite sortimente de mezeluri,
  • brânzeturi, respectiv preparate calde, aceste produse nu erau depozitate la temperatura declarată de producător prin eticheta produsului.

kaufland timisoara foto facebook anpc

kaufland timisoara foto facebook anpcSursa foto: Facebook / ANPC

După ce au constatat aceste nereguli, inspectorii de la Protecția Consumatorului au aplicat sancțiuni în valoarea totală de 60.000 de lei și au dispus următoarele măsuri:

  • oprirea definitivă de la comercializare a produselor alimentare afectate de regimul greșit de temperatură din vitrine;
  • oprirea temporară a prestării de servicii pentru toneta de alimentație publică de la Kaufland Timișoara.

Sursa foto: Facebook / Kaufland

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri